تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
10

فراخوان شهرداری بندرلنگه از جامعه ی دانشجویی و مهندسی استان هرمزگان

  • کد خبر : 379
  • 10 مرداد 1395 - 15:31

شهرداری بندرلنگه با عنایت به اقلیم و پیشینه تاریخی شهر بندرلنگه قصد دارد پروژه های در دست اجرای خود را با استفاده از المان های همگون با آداب و رسوم محلی به انجام برساند.

به گزارش هرمزگان تودی شهرداری بندرلنگه طی فراخوانی از دانشجویان و مهندسین عمران جهت پروژه های شهری شهر بندرلنگه درخواست همکاری کرد.به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرلنگه در این فراخوان آمده : شهرداری بندرلنگه در نظر دارد در راستای جلب رضایت شهروندان گرامی و مشارکت هر چه بیشتر جامعه مهندسین، مطلعین و متخصصین شهر پروژه هایی که در آینده نزدیک در دست اقدام دارد با همکاری این عزیزان شروع و به پایان رساند.

لذا با عنایت به اقلیم و پیشینه تاریخی شهر بندرلنگه، شهرداری قصد دارد پروژه های مذکور را با استفاده از المان های همگون با آداب و رسوم محلی به انجام رساند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه نیز آمده : از دانشجویان و مهندسین عزیزی که تمایل به مشارکت در این پروژه ها را دارند دعوت می شود با مراجعه به سایت شهرداری بندرلنگه به آدرس www.lengeh.ir ضمن اطلاع از مکان های اجرای طرح های مورد نظر که کروکی (فایل utm و نقشه برداری محل) در سایت مشخص گردیده، طرح های خود را تا تاریخ ۹۵/۵/۲۰ به شهرداری بندرلنگه واحد عمران ارسال نمایند.

روابط عمومی شهرداری بندرلنگه همچنین در گفتگو با خبرنگار هرمزگان تودی اعلام کرد که به طرح های برگزیده و برتر جوایز نفیسی اهدا می گردد.

لازم به ذکر است شرایط شرکت در این فراخوان به شرح زیر می باشد.

شرکت کنندگان باید نقشه ها را روی سه برگ ۷۰*۵۰ با مشخصات ذیل در فرمت افقی ارائه نمایند.

برگه شماره ۱_ سایت پلان و بخشی از محدوده اطراف
برگه شماره ۲_در حاشیه سمت راست تمهیدات طراحی در خصوص شکل گیری معیارهای طراحی از قبیل ویژگی های بومی، اقلیمی، اهداف طراح و کانسپت طراح و ویژگی های بستر سایت قرار گیرد.
برگه شماره ۳_ زدن مقطع (ترسیم برش) به طوری که بازگو کننده ارتباط اجزا با سایت باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.