تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

غفلت از پارلمان بخش خصوصی ضربه به اقتصاد کشور است

  • کد خبر : 53215
  • 01 اردیبهشت 1403 - 13:24
غفلت از پارلمان بخش خصوصی ضربه به اقتصاد کشور است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان غفلت از ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش را عملاً ضربه مستقیم و سنگین به بدنه اقتصادی کشور دانست.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان ، اظهار کرد : وفاق و تعهد حاکم بر اتاق بازرگانی هرمزگان مثال زدنی است که نشان دهنده همدلی و شناخت ظرفیت‌های هرمزگان اعضا است.
حجت‌الاسلام عبادی‌زاده افزود : دنیا با مبحث بخش خصوصی و تأثیرات آن در اقتصاد و روان‌سازی امور به خوبی آشناست و وقت آن است که مسؤولان و دولتمردان نیز نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و پررنگ نمودن نقش فعالان اقتصادی در تصمیم گیری های اقتصادی همت گمارند.
وی تصریح کرد : غفلت از ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش عملاً ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد و امید می‌رود امسال با توجه به شعارمقام معظم رهبری بتوانیم در تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : سیاست‌گذاری اقتصادی باید مبتنی بر دو مؤلفه تولید برای کشور و تولید برای صادرات باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود : تولید برای بازارهای جهانی با تولید برای تأمین نیاز داخلی، بسیار متفاوت است و اگر در حوزه صادرات دچار چالش می‌شویم به‌واسطه این است که رویکرد تولید معطوف به داخل کشور است که برای حل این چالش‌ها باید تولیدکنندگان با رویکرد صادرات وارد میدان شوند.
وی گفت : استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های بالا و متنوع، نقش مهمی در معادلات اقتصادی ایفا می‌کند.
در پایان این دیدار هر یک از اعضای هیأت نمایندگان به ارائه نظرات خود در خصوص تقویت جایگاه بخش خصوصی و روانسازی امور برای فعالان اقتصادی پرداختند.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.