تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
5

غرب هرمزگان با استقرار صنایع انرژی بر متحول خواهد شد

  • کد خبر : 7037
  • 22 مرداد 1398 - 10:01
غرب هرمزگان با استقرار صنایع انرژی بر متحول خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی موانع پیش روی توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان را برای سرعت بخشیدن به روند استقرار صنایع بزرگ در این منطقه رفع نمایند.

به گزارش هرمزگان امروز،دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی موانع پیش روی توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با اشاره به اهمیت این منطقه ویژه اقتصادی، عنوان کرد: تقویت زیرساخت های مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان نیازمند همت مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی و همچنین تلاش مضاعف مدیران منطقه ویژه اقتصادی برای رفع موانع پیش روی توسعه آن است.
وی در همین رابطه گفت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با توجه به نقش بسزایی که در توسعه غرب هرمزگان دارد رفع موانع پیش روی آن برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: استقرار گسترده صنایع بزرگ در شهرستان پارسیان زمینه ساز تحولات بسیاری در حوزه اشتغال این شهرستان خواهد شد و شرایط برای رشد و رونق پارسیان بیش از پیش مهیا است.
حیدری افزود: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط موانع پیش روی توسعه منطقه اقتصادی انرژی بر پارسیان با توجه به چشم انداز استقرار صنایع بزرگ در این منطقه در اسرع وقت رفع نمایند تا زمینه سرمایه‌گذاری ها در این منطقه تسریع گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7037

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.