تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2
عاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:

طرح “مدیریت سبز” باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان اجرایی شود

  • کد خبر : 24218
  • 03 دی 1399 - 11:43
طرح “مدیریت سبز” باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان اجرایی شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی در استان هرمزگان موظفند برنامه مدیریت سبز را اجرا کنند.

به گزارش هرمزگان امروز، نازنین شیبانی در سومین جلسه شورای فرهنگی استانداری هرمزگان، یکی از مهم‌ترین راه‌های صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف و تبذیر را صرفه‌جویی در مصرف کاغذ عنوان کرد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف طرح مدیریت سبز، مکاتبات کاغذی از ادارات استان حذف و تمام مکاتبات از طریق شبکه دولت انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه مدیریت سبز شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه، تجهیزات و کاغذ، کاهش مواد جامد زائد و بازیافت آن ها در ساختمان ها و وسائط نقلیه، در کلیه دستگاه های اجرایی و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در استان موظفند برنامه مدیریت سبز را اجرا کنند، تصریح کرد: با هدف فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر کارکنان با مباحث مدیریت سبز کارگاه آموزشی “مدیریت سبز” برگزار می شود.

وی با اشاره به حذف مکاتبات کاغذی بین استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها، تاکید کرد: باید تمامی فرم های کاغذی مورد نیاز ماموریت ها، مرخصی ها و بازدید های کارشناسان که پیش از این به صورت کاغذی صورت می گرفت، حذف شود.

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان، آسیب شناسی منکرات دستگاه ها و شناسایی و ارائه راهکار را مقدمه اجرای بهتر امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دانست و افزود: اگر در ادارات امر به معروف و نهی از منکر به نحو شایسته انجام گیرد، می تواند سلامت کاری سازمان ها و ادارات را تضمین کند و راهگشا و گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.