تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس

  • کد خبر : 53073
  • 28 فروردین 1403 - 13:48
طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سرهنگ عباس علی یاری گفت : در ادامه طرح های عملیاتی پلیس ، طرح ضربتی پاکسازی محلات و مناطق آلوده در حوزه های استحفاظی و سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.
سرهنگ علی یاری افزود : در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند عوامل انتظامی بندرعباس انجام شد مجموعا تعداد ۱۴ دستگاه خودرو شوتی و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودرو های توقیفی ۹ هزار لیتر گازوئیل ، ۴ هزار و ۷۱۰ پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق و مقداری مشروب خارجی کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت : در این رابطه در روز گذشته با تلاش های همه جانبه صورت گرفته ۵ سارق ، ۲ قاچاقچی ، ۱۵ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز ، ۴ معتاد متجاهر ، ۳ متهم تحت تعقیب قضایی ، و ۶ متهم سایر جرایئم شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش مالی سوخت و کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرده و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.