تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2

طرح احداث هزار واحد مسکونی جدید در شهر علوی

  • کد خبر : 4234
  • 29 خرداد 1398 - 9:49
طرح احداث هزار واحد مسکونی جدید در شهر علوی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی گفت: دستور ساخت هزار واحد مسکونی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهر جدید علوی صادر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، نستور درخشنده پور افزود: با ساخت این واحد‌ها تا دو سال آینده زمینه سکونت ۵ هزار نفر فراهم می‌شود.
مدیر عامل عمران شهر علوی هدف از ایجاد این شهر جدید را اسکان جمعیت ۲۸ هزار نفریِ کارکنان صنایع غرب استان و جذب جمعیت شهر بندرعباس عنوان کرد.
وی گفت: صد میلیارد تومان طرح عمرانی در شهرک علوی در حال اجرا است که از محل اعتبارات شرکت عمران شهر جدید علوی تامین شده است.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر علوی گفت: نزدیک به هزار نفر در این شهر ساکن هستند و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۱۰، جمعیت شهر به ۱۰۰ هزار نفر برسد.
درخشنده پور افزود: برای دسترسی آسان شهر علوی به صنایع غرب استان، یک و نیم کیلومتر تونل با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
عضو هیئت مدیره عمران شهر علوی در خصوص جاده دسترسی به این شهر نیز گفت: عملیات تعریض این جاده به طول ۱۱ کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که سه ماه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر علوی گفت: در حال حاضر ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر جدید علوی ساخته شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در مراحل نهایی ساخت است.
وی به طرح مشارکتی ساخت منازل مسکونی در ۴۰ هکتار از زمین‌های این شهر با برخی از صنایع غرب استان نیز اشاره کرد و گفت: با پالایشگاه بندرعباس، آلمینیوم المهدی و اداره بنادر و دریانوردی بندر شهید رجایی برای انتقال منازل مسکونی کارکنان به این شهر رایزنی شده است.
مدیر عامل عمران شهر جدید علوی درباره گلایه برخی شهروندان از خدمات بهداشتی نیز گفت: طرح آب شیرین کن اختصاصی این شهر، قادر به پوشش ۸ هزار جمعیت است.
درخشنده پور افزود: راه اندازی دبیرستان، استقرار نیرو در پاسگاه انتظامی و نیروی تمام وقت در مرکز بهداشت این شهر از نیاز‌های این شهرک است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.