تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
3
جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اعلام کرد:

شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند

  • کد خبر : 23372
  • 15 آذر 1399 - 12:34
شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند
جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر سعید ناجی عنوان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در استان هرمزگان در وضعیت نارنجی شیوع بیماری کرونا قرار دارند که بر اساس بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات از روز شنبه ۱۳۹۹/۹/۱۵ لغایت پایان هفته، در این شهرستان ها ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۲/۳ دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان نارنجی در هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایرشهرها ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای مشمول از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استمرار دارد و بر اساس این مصوبه، این ممنوعیت در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

ناجی اظهار داشت: سایر شهرستان‌های استان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۳‏/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین از روز شنبه در تمامی شهرستان‌های نارنجی استان هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک، مشاغل سطح سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و دو باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند و در سایر شهرستان‌های استان که در وضعیت زرد قرار دارند، فقط مشاغل سطح چهار تعطیل خواهند بود.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان بیان داشت: کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و …) نیز در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان، به‌طور کامل تعطیل هستند و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

ناجی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید طبق بخشنامه اعلامی نسبت به کاهش حضور کارکنان خود برنامه‌ریزی و اقدام کنند و سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت خود را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.