تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
4

شهادت جایگاه والایی فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد

  • کد خبر : 9963
  • 10 مهر 1398 - 12:02
شهادت جایگاه والایی فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد

اقتدار و بالندگی ایران اسلامی مرهون خون شهداست

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در یادواره شهدای بندرکنگ و شهدای ورزشکار بندرلنگه با اشاره به نقش شهدا در تداوم نهضت اسلامی، عنوان کرد: توطئه های بسیاری علیه انقلاب از ابتدا تاکنون توسط دشمنان صورت پذیرفته است که به برکت رشادت های شهدا، ایثارگران و جانبازان خنثی گردیده است.

وی در همین رابطه گفت: یادواره های شهدا یادآور رشادت های شهداست و خط سرخ شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اقتدار، سربلندی و بالندگی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و شهدا حق بزرگی بر انقلاب و ملت دارند و هرچه داریم از شهداست.

حیدری گفت: دفاع از حریم ولایت و پاسداری از انقلاب خواسته مهم شهدا از همه ماست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: شهید و شهادت در فرهنگ ایرانی و اسلامی از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و این راهی است که ائمه اطهار(ع) بر روی ما گشوده اند.

وی خاطرنشان کرد: خون شهداست که پرچم اسلام را برافراشته و پیروزی های جبهه مقاومت به برکت فرهنگ شهید و شهادت است که در حال به ثمر نشستن است.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان بندرلنگه به همراه خانواده های معظم شهدای این شهرستان با حضور دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.