تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

شناسایی و دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در بندرعباس

  • کد خبر : 48225
  • 30 دی 1402 - 12:50
شناسایی و دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان درگیری منجر به قتل در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر گفت : مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ نخل ناخدا از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از یک مورد درگیری منجر به قتل در پارک ولایت بندرعباس مطلع و بلافاصه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ کرمی افزود : پس از حضور تیم گشت کلانتری در محل، فردی به نام “محسن ب” به مأموران مراجعه و اظهار داشت به همراه دوستانش در ساعت ۳ بامداد در پارک ولایت بودند که چند نفر در بساطی قلیان فروشی باهم درگیر و با شیشه شکسته شده قلیان، از ناحیه سر و صورت مورد ضرب وشتم قرار گرفته اند.
وی اظهار داشت : با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد قبل از حضور مأموران دو نفر مجروح به بیمارستان انتقال و ضاربین از محل متواری و در این درگیری فردی بهویت “احمدرضا ب” بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد : با تلاش همه جانبه مأموران و همکاری تیم کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ، هویت قاتل به نام ” علیرضا ح ” شناسایی و ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در محله سنگ کن بندرعباس، با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی قاتل دستگیر و در عملیاتی دیگر همدست وی نیز در محل نخل ناخدا دستگیر شد.
سرهنگ کرمی بیان داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.