تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5

شناسایی استعدادهای هرمزگان با برگزاری المپیادهای ورزشی در محلات امکان پذیر است

  • کد خبر : 6034
  • 05 مرداد 1398 - 9:51
شناسایی استعدادهای هرمزگان با برگزاری المپیادهای ورزشی در محلات امکان پذیر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در مناطق کم برخوردار بندرعباس استعدادهای فراوانی وجود دارد، گفت: بسیاری از این استعدادها گمنام هستند و با برگزاری مسابقات ورزشی در محلات می توان بسیاری از این استعدادها را شناسایی کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در مراسم اختتامیه المپیاد فرهنگی، ورزشی کوی شهید آیت الله غفاری، محلات را هویت هر شهر دانست و گفت: برگزاری مسابقات در هر محله از شهر موجب انرژی مثبت به نوجوانان و احساس غرور برای آنها می شود.
وی توجه به محلات در قالب برگزاری المپیاد ورزشی بویژه در اوقات فراغت تابستان اقدام بسیار خوبی است که امیدواریم در سال های آینده نیز تداوم یابد.
میرزاد تصریح کرد: با توجه به آمار بزهکاری های اجتماعی و اعتیاد در جامعه، توسعه ورزش در محلات می تواند آمار اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان اینکه برگزاری این رقابت ها منجر به همدلی بیشتر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اهالی محلات می شود گفت: تربیت اخلاقی – جسمانی و عقلانی جوانان و نوجوانان در محلات از مهم ترین هدف برگزاری این رقابت ها ست.
وی افزود: ورزش محلات حلقه مفقوده ورزش استان است. از دل این مسابقات است که ورزشکاران مطرح به جامعه ورزشی معرفی می‎شوند. استفاده از این ظرفیت عظیم بدون شک موجبات رشد ورزش هرمزگان را فراهم خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.