تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
23

سیستم مجازی نوبت دهی پایانه بار بندرعباس راه اندازی شد

  • کد خبر : 225
  • 02 مرداد 1395 - 9:30
سیستم مجازی نوبت دهی پایانه بار بندرعباس راه اندازی شد

طرح نوبت دهی پایانه بار بندرعباس در دو مرحله اجرا می شود و هم اکنون ناوگانی که قصد دریافت بار از طریق سالن اعلان بار را دارند باید ضمن ورود با کامیون به پایانه نسبت به دریافت نوبت اقدام و بعد از طی شدن مدت انتظار اقدام به دریافت مجوز و بارگیری نمایند.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های هرمزگان گفت: برای نخستین بار در کشور سیستم مجازی نوبت دهی VTS (سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۴۱۴) پایانه بار بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا مجرد جمعه درخصوص راه اندازی این سامانه افزود: این طرح موجب افزایش بهره وری در بخش و جلوگیری از تردد پی درپی ناوگان ، جلوگیری از افزایش ترافیک جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور ، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت ، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار که افزایش هزینه ها در پایانه بندرعباس را در پی داشته است ، می شود.

وی بیان داشت: طرح نوبت دهی پایانه بار بندرعباس در دو مرحله اجرا می شود و هم اکنون ناوگانی که قصد دریافت بار از طریق سالن اعلان بار را دارند باید ضمن ورود با کامیون به پایانه نسبت به دریافت نوبت اقدام و بعد از طی شدن مدت انتظار اقدام به دریافت مجوز و بارگیری نمایند.

مدیرکل حمل و نقل هرمزگان اظهارکرد: در این طرح نخست با توسعه زیرساخت های اینترنتی به صورت آنلاین و آفلاین می توان برای رانندگانی که در سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۴۱۴ پایانه بار بندرعباس ثبت نام کرده و دارای کارت هوشمند معتبر هستند برای مدت زمان مشخص نوبت رزرو کرد که رانندگان می توانند در مدت زمان ۲۴ ساعت قبل از دریافت مجوز بارگیری به این پایانه بار مراجعه و با ارائه اصل مدارک شخص و ناوگان ، اقدام به دریافت بار نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=225

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. نوبت دهی مجازی

  2. حرف خاصی ندارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.