تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
3
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

سیاست مشخصی در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی در هرمزگان اتخاذ شود

  • کد خبر : 23650
  • 22 آذر 1399 - 12:15
سیاست مشخصی در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی در هرمزگان اتخاذ شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: باید سیاست مشخصی در حوزه کشاورزی استان در زمینه تولید و صادرات برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان اتخاذ شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با تاکید بر تقویت بخش کشاورزی استان، عنوان کرد: باید برنامه ریزی مشخصی در زمینه تولید و صادرات محصولات صیفی تولیدی در هرمزگان صورت پذیرد.

وی افزود: جهاد کشاورزی سیاست مشخصی با همکاری کشاورزان در زمینه تولید محصولات کشاورزی اتخاذ کند تا استان با مسائلی همچون نبود محصول در بازار یا ماندن محصول بر روی دست کشاورزان مواجه نگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: جایگاه هرمزگان از نظر تولید محصولات کشاورزی در سطح ملی ارتقا یافته است و باید متناسب با جایگاه ملی استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی برای این حوزه برنامه ریزی کرد تا حوزه کشاورزی استان بیش از پیش تقویت شود و فعالان این بخش متضرر نشوند.

حیدری با تاکید بر فعال شدن کارگروه های تخصصی در شهرستان ها، افزود: کلیه کارگروه های تخصصی در شهرستان های استان در حوزه اقتصادی به ریاست فرمانداران، برگزار شوند تا خللی در تامین اقلام ضروری شهرستان ها ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: فرمانداران جلسات تنظیم بازار را به صورت مستمر در دستور کار قرار دهند تا خللی در تامین اقلام ضروری مردم به وجود نیاید.

وی گفت: فرمانداران در خصوص تامین سیمان مورد نیاز شهرستان ها مسئولیت مستقیمی دارند و با توجه به اختیاراتی که قانون به آنها داده است به راحتی می توانند این موضوع را حل و مدیریت نمایند.

حیدری با تاکید بر تامین میوه شب عید استان، اظهارداشت: تامین و ذخیره سازی میوه شب عید مورد نیاز استان توسط دستگاه های اجرایی ذیربط با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در همین رابطه خاطرنشان کرد: از ظرفیت محصولات باغی تولیدی در استان برای تامین میوه شب عید بهره گرفته شد.

وی تصریح کرد: سازمان صمت بر روند تامین، ذخیره سازی و عرضه میوه شب عید نظارت کند تا خللی در مسیر تامین شب عید هرمزگان به وجود نیاید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.