تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
4

سرپرست اداره تعاون وکار حاجی آباد: ثبت نام ۱۷۴ نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

  • کد خبر : 22579
  • 05 آبان 1399 - 12:28
سرپرست اداره تعاون وکار حاجی آباد: ثبت نام ۱۷۴ نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد با بیان اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی در بهبود وضعیت معیشتی و رونق اقتصادی خانواده ها موثر است، گفت: از زمان آغاز این طرح تاکنون، 174 نفر متقاضی از این شهرستان ثبت نام کردند.

به گزارش هرمزگان امروز :سعید نیکویی در پنجمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه اولویت های شغلی این طرح با توجه به نیاز و ظرفیت های مناطق مختلف شهرستان شناسایی و ارائه شده، افزود: به تناسب فرهنگ و پتانسیل شهرستان رشته های صنایع دستی و فرش دستبافت شناسایی و معرفی شده اند.
وی در این جلسه به تشریح دستور العمل یارانه دستمزد و معافیت بیمه ای پرداخت و خواستار مشارکت بیشتر دستگاههای اجرایی در تحقق سهمیه شهرستان و کمک به اشتغال به کار فارغ التحصیلان دانشگاهی شد.

نیکویی،اظهارداشت: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه ها و سیاست های مهم و تاثیرگذار دولت در حوزه اشتغال است که با جذب نیروی کار شغل اولی در کارکاهها توسط کارفرمایان ۳۰ درصد مبلغ دستمزد نیروی کار بصورت یارانه از طرف دولت به آنها پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: به موجب این طرح به کار آفرینان و کارفرمایانی که از نیروی دیپلم با اولویت تسهیلات دانشگاهی در واحدهای خود استفاده کنند ۳۰ درصد یارانه دستمزد تعلق می گیرد تا هزینه های اشتغال آنها کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22579
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.