تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6
دکتر ایرج حیدری:

سرمایه گذاری بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور در طرح های شیلاتی هرمزگان مورد حمایت قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 26416
  • 29 بهمن 1399 - 12:57
سرمایه گذاری بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور در طرح های شیلاتی هرمزگان مورد حمایت قرار می‌گیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از هرگونه سرمایه گذاری در بخش شیلات هرمزگان توسط بنگاه های قوی اقتصادی کشور از جمله سازمان اقتصادی کوثر استقبال می شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در جلسه مشترک کارگروه اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری و ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با اشاره به برنامه‌ سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در حوزه پرورش میگو در استان، عنوان کرد: از هرگونه سرمایه گذاری در بخش شیلات هرمزگان توسط بنگاه های قوی اقتصادی کشور از جمله سازمان اقتصادی کوثر استقبال می شود.

وی افزود: از هرگونه سرمایه گذاری در هرمزگان به شرط آنکه سرمایه گذاران با هدف و برنامه باشند به صورت همه جانبه حمایت و برای آنها فرش قرمز پهن می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر بنگاه اقتصادی قوی در سطح ملی است که می تواند تحولات خوبی در حوزه پرورش میگو با سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کند.

حیدری در همین رابطه گفت : باید از فرصت حضور سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در طرح های شیلاتی هرمزگان نهایت بهره را برای ایجاد فرصت های جدید شغلی و افزایش تولید برد.

وی افزود: حضور سازمان اقتصادی کوثر طرح های سرمایه گذاری دریا محور به ویژه پرورش میگو می تواند به تقویت و تحول این صنعت کمک شایانی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: سازمان اقتصادی کوثر پس از استقرار در هرمزگان برای اجرای طرح های سرمایه گذاری توجه ویژه ای به اشتغال نیروهای بومی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.