تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

سامانه بارشی تا ۱۴ مهر در هرمزگان فعال است

  • کد خبر : 10019
  • 13 مهر 1398 - 11:15
سامانه بارشی تا ۱۴ مهر در هرمزگان فعال است

سامانه بارشی تا روز یکشنبه ۱۴ مهر در استان هرمزگان فعال است و رگبار موقتی باران و طغیان رودخانه های فصلی دور از انتظار نمی باشد.

به گزارش هرمزگان امروز: علیرضا صفا ایسینی عنوان کرد: در محور جاسک – بشاگرد و همچنین محور میناب – بشاگرد به دلیل عدم توجه به اخطاریه های صادره در خصوص احتمال وقوع بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی، دو خودروی سواری در آبنما دچار آب بردگی شدند که در این حوادث متاسفانه تاکنون چهار نفر از سرنشیان این خودرو ها ( دو نفر در محور جاسک – بشاگرد و دو نفر در محور میناب – بشاگرد) فوت شده اند و یکی از سرنشینان خودرو در محور جاسک – بشاگرد نجات یافته و یک نفر نیز مفقود گردیده است که عملیات جستجو و نجات توسط نیروهای مردمی، بسیج و جمعیت هلال احمر استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: علی رغم صدور هشدارها و اخطاریه هواشناسی، متاسفانه شاهد این هستیم که نکات ایمنی توسط برخی از افراد رعایت نمی گردد که این امر باعث بروز خسارات جانی و مالی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: با توجه به اینکه سامانه بارشی تا روز یکشنبه ۱۴ مهر در استان هرمزگان فعال است و رگبار موقتی باران و طغیان رودخانه های فصلی دور از انتظار نمی باشد، از مردم می‌خواهیم که در این ایام از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند و از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.