تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3

سامانه‌تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی هوشمندسازی و تجمیع شوند

  • کد خبر : 9345
  • 02 مهر 1398 - 10:08
سامانه‌تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی هوشمندسازی و تجمیع شوند

استاندار هرمزگان خواستار پیگیری هوشمندسازی و تجمیع سامانه‌های پاسخگویی تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی شد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشستی که پیرامون تجمیع مراکز پاسخگویی تلفنی دستگاه های خدمات‌رسان و امدادی به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با وزارت کشور برگزار شد، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۳۳ شماره تلفن سه رقمی توسط دستگاه ها برای اعلام موارد مختلف به مردم اعلام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته نیاز است به این سمت برویم که تمامی این شماره های تماس در قالب یک شماره تجمیع شده و مردم از طریق آن یک شماره تلفن موارد مرتبط با دستگاه های مختلف از جمله پلیس، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر را اعلام کنند.

استاندار هرمزگان افزود: با هوشمند سازی این سامانه، پس از هر تماس به صورت هوشمند هر مورد به دستگاه مربوطه اعلام می‌شود و در این راستا هوشمند سازی این سامانه ضروری می باشد.

همتی تصریح کرد: در استان هرمزگان پلیس ۱۱۰ با تجمیع مراکز پاسخگویی تلفنی خود، تجربه خوبی دارد و نیاز است مطالعات کافی با استفاده از دیگر تجربه ها در این حوزه صورت گیرد.

وی بیان داشت: باید بر مبنای مطالعات صورت گرفته نقشه راه با تعیین زمان بندی مشخص در این حوزه تدوین شود و در نهایت به سمتی برویم که یک شماره تلفن واحد در این خصوص وجود داشته باشد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: استان هرمزگان این آمادگی را دارد تا به صورت پایلوت طرح تجمیع شماره های تماس دستگاه‌ها و همچنین مراکز پاسخگویی تلفنی در آن به اجرا درآید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.