تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

سازمان همیاری شهرداری‌های هرمزگان رویکردی نوین مبتنی بر پویایی و بالندگی در چارچوب برنامه اتخاذ کند

  • کد خبر : 6041
  • 05 مرداد 1398 - 9:59
سازمان همیاری شهرداری‌های هرمزگان رویکردی نوین مبتنی بر پویایی و بالندگی در چارچوب برنامه اتخاذ کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: اگر بخواهیم تحولی بزرگ در سازمان همیاری شهرداری‌های استان هرمزگان به وجود بیاوریم باید رویکردی نوین مبتنی بر پویایی و بالندگی و در چارچوب برنامه اتخاذ شود.

به گزارش هرمزگان امروز، رضا مدرس در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان هرمزگان، گفت: اساساً فلسفه وجودی تأسیس این سازمان حمایت و پشتیبانی از شهرداری‌های استان به عنوان اصلی‌ترین سهامداران این سازمان است.
وی اضافه کرد: طبعاً توقع سهامداران از سازمان این است که سازمان همیاری در چارچوب اساسنامه به برآورده کردن نیازهای شهرداری‌های استان هرمزگان بپردازد.
مدرس افزود: از زمان تأسیس، این سازمان با فراز و فرودهایی همراه بوده است و اگر نتوانیم برنامه محور حرکت کنیم قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم و اگر بخواهیم تحولی بزرگ در سازمان به وجود بیاوریم باید رویکردی نوین مبتنی بر پویایی و بالندگی و در چارچوب برنامه اتخاذ شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ادامه داد: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی در حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری است که استان‌های دیگر فاقد آن هستند و این به منزله یک فرصت برای سازمان همیاری شهرداری‌ها است.
وی تصریح کرد: لازم است در رویکرد جدید این سازمان حتماً به ظرفیت‌های شهرداری های استان و ارتباط و تعامل دوسویه سازمان همیاری و با شهرداری های هرمزگان توجه شود.
گفتنی است؛ در این مراسم از تلاش های مسعود دالمن تقدیر و محمد سعید دستپاک به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.