تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
دکتر فریدون همتی:

سازمان اقتصادی کوثر در شهرک شیلاتی مهرگان شهرستان بندرلنگه سرمایه‌گذاری می‌کند

  • کد خبر : 25922
  • 15 بهمن 1399 - 11:53
سازمان اقتصادی کوثر در شهرک شیلاتی مهرگان شهرستان بندرلنگه سرمایه‌گذاری می‌کند
استاندار هرمزگان با بیان اینکه توافق نهایی با سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در شهرک شیلاتی مهرگان شهرستان بندرلنگه انجام شده است، گفت: اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی و خانواده های ایثارگران در قالب تعاونی رویکرد اصلی راه اندازی این پروژه عظیم شیلاتی است.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی با اشاره به دیدار خود با محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به هرمزگان و توافقی سه جانبه، عنوان کرد: در دیدار با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، توافق نهایی به منظور سرمایه گذاری این مجموعه در شهرک شیلاتی مهرگان بندرلنگه صورت گرفت.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی لازم برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم در اسفندماه سال جاری، در حال انجام است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: با راه اندازی این پروژه بزرگ شیلاتی که با رویکرد توسعه جامعه محلی و اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی در دستور کار قرار گرفته است، برای بیش از ۳۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوضچه ها، صنایع تولیدی وابسته و خدمات عمومی در منطقه اشتغال ایجاد می شود.

همتی گفت: در این شهرک شیلاتی، ۸۸۰۰ هکتار استخر مفید پرورش میگو احداث می شود که نیازمند بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: مجموعه کوثر از توان مالی و اجرایی لازم برای عملیاتی کردن این پروژه بزرگ برخوردار است.

استاندار هرمزگان افزود: در این نشست مقرر شد سازمان اقتصادی کوثر عملیات اجرایی طرح توسعه کشت و صنعت میگو را آغاز کند و شرکت شهرک‌های کشاورزی نیز در سریعترین زمان ممکن نسبت به انجام امور واگذاری اراضی اقدام کند.

گفتنی است؛ سازمان اقتصادی کوثر سازمان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و مدیریت واحدهای اقتصادی وابسته به این بنیاد را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.