تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

زیر ساخت و اساس حیات اجتماعی ما به بخش بهداشت و درمان گره خورده است

  • کد خبر : 53174
  • 01 اردیبهشت 1403 - 13:03
زیر ساخت و اساس حیات اجتماعی ما به بخش بهداشت و درمان گره خورده است

به گزارش هرمزگان امروز ، امام جمعه اهل سنت بندرعباس در خطبه های پیش از نماز جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن تشکر از ارائه گزارش عملکرد بسیار خوب دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امیدورایم در حوزه سلامت به ویژه بخش بهداشت و درمان که یکی از اساسی ترین نیازهای هر جامعه ای است ما هر روز پیشرفت کنیم و توسعه داشته داشته باشیم.

شیخ یوسف جمالی افزود:  امیدواریم امکانات حوزه سلامت به روز تر، تجهیزاتی مدرن تر و زیر ساخت های اساسی تر نصیب استان ما بشود.

وی بیان کرد: انشاالله و به امید خداوند وضعیتمان به گونه ای پیش برود که مشکلات درمانی ما روز به روز کمتر و کمتر شود.

شیخ جمالی در حاشیه برگزاری نماز جمعه اهل سنت بندرعباس که در مسجد جامع اهل سنت این شهر برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته سلامت به هموطنان و به ویژه مردم استان هرمزگان و همه سنگربانان بهداشت و درمان استان اظهار کرد: تلاشگران حوزه سلامت در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هفته سلامت امسال را مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده نامیدند که شعار خوب و با مسمّایی است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس عنوان است: انشاالله مردم ما هم مخصوصا خیرین استان و هر کسی که می تواند در بخش بهداشت و درمان همراهی کند چون زیر ساخت و اساس حیات اجتماعی ما به بخش بهداشت و درمان گره خورده،  کمک کنیم بهمدیگر وضعیت بهداشت و درمان را به شرایطی برسانیم که هر روز در حال توسعه باشد.

وی گفت: از مردم عزیز استانم درخواست دارم و خواهش دارم؛ با برادران و اساتیدمان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری کنند تا بتوانیم شرایطمان را روز به روز ارتقاء ببخشیم.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.