تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
3

زیرساخت های فناوری برای برگزاری انتخابات در هرمزگان ایجاد می شود

  • کد خبر : 6495
  • 15 مرداد 1398 - 9:49
زیرساخت های فناوری برای برگزاری انتخابات در هرمزگان ایجاد می شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: زیرساخت های فناوری برای برگزاری انتخابات مطلوب و باشکوه در نقاط مختلف استان ایجاد می شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان هرمزگان، با اشاره به اینکه نواقص بخش پشتیبانی و آی تی انتخابات رصد و احصا شده اند، گفت: مشکلات زیرساختی و فناوری اطلاعات فرمانداری های استان جهت برگزاری انتخابات هر چه سریع تر رفع می شوند‌.
وی کلیه فعالیت های کمیته فناوری اطلاعات برای روز برگزاری انتخابات را برشمرد و گفت: از جزئی ترین موارد در حوزه فناوری نباید چشم پوشی کرد و باید تجهیزات، آموزش و پوشش دهی شعب در استان به خوبی انجام شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: مشکلات زیرساختی در شهرستان ها و روستاهای استان که فاقد شبکه فیبر نوری، نقاط کور آنتن دهی و عدم امکان استفاده از تجهیزات مناسب برای برگزاری انتخابات آنلاین هستند، باید در اولویت قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: کمیته فناوری اطلاعات به عنوان مغز و قلب ستاد انتخابات وظیفه بسیار مهمی در برگزاری انتخابات دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر وظیفه مندی کلیه کمیته ها در برگزاری انتخابات اظهار داشت: هدف مجموعه ستاد انتخابات برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانون مند با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
وی تاکید کرد: برای برگزاری انتخابات باشکوه، حماسی و با مشارکت حداکثری مردم و با شفافیت، تمام تدابیر و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا آنچه که خواست مردم است، اتفاق بیافتد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.