تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

رونق تولید در مجموعه بزرگ آلومینیوم المهدی حاصل تلاش شبانه روزی است

  • کد خبر : 9960
  • 10 مهر 1398 - 11:53
رونق تولید در مجموعه بزرگ آلومینیوم المهدی حاصل تلاش شبانه روزی است

آرامش حاکم در مجموعه بزرگ آلومینیوم المهدی و رونق تولید در این واحد، حاصل تلاش های شبانه روزی جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم استان و دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه بوده است.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با اشاره به تلاش های صورت پذیرفته برای ایجاد ثبات در مجموعه آلومینیوم المهدی، عنوان کرد: آرامش حاکم در مجموعه بزرگ آلومینیوم المهدی و رونق تولید این واحد و ارتقاء فعالیت آن از ۱۰۷ دیگ به بیش از ۲۰۰ دیگ، حاصل تلاش های شبانه روزی جناب دکتر همتی استاندار محترم استان و دستگاه‌های اجرایی در پیگیری برای رفع موانع و مشکلات آن بوده است.

وی با اشاره به تشکیل کانون خیرین کارآفرین و اشتغال در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، تصریح کرد: کانون خیرین کارآفرین و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با هدف توانمند سازی مددجویان این نهاد با مشارکت بنگاه های اقتصادی، فعالین اقتصادی، بخش خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و بانک ها تشکیل و فعال می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بهره گیری کامل از فرصت های اشتغالزایی هرمزگان مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در حوزه‌های مختلف است در این زمینه ادارات کل فنی حرفه ای و کار استان رسالت مهمی بر عهده دارند.

حیدری افزود: برنامه ریزی در حوزه اشتغال نیازمند وجود آمار و اطلاعات دقیق است‌.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.