تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
4

روند سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی تسریع شود

  • کد خبر : 6203
  • 09 مرداد 1398 - 12:06
روند سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی تسریع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط در امر سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی با وحدت رویه و دوری از بخشی نگری روند سوخت رسانی به شناورها را سرعت بخشند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی راه های سرعت بخشیدن سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی با اشاره به ضرورت سرعت بخشیدن به این مهم، عنوان کرد: تشریفات غیر ضروری از روند سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی حذف، تا شاهد سرعت بخشیدن به سوخت رسانی باشیم.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی، همچون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ، بنادر و گمرک با یک وحدت رویه و دوری از بخشی نگری موانع پیش روی سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی را مرتفع سازند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی در شرایط حساس کنونی دستگاه‌های مسئول با افزایش امکانات و تجهیزات، روند سوخت رسانی را به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش دهند.
حیدری تصریح کرد: افزایش جایگاه های سوخت رسانی به شناورهای کشتیرانی برای سرعت بخشیدن به روند سوخت رسانی در دستور کار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.