تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
1

روند جذب اعتبارات تبصره ۱۸ سرعت گیرد

  • کد خبر : 11508
  • 23 آبان 1398 - 10:11
روند جذب اعتبارات تبصره ۱۸ سرعت گیرد

دستگاه های اجرایی ذیربط جذب کمک های فنی و اعتباری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای توسعه سواحل شرق استان را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با محوریت جذب کمک های فنی و اعتباری، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ویژه توسعه سواحل شرق استان و آخرین روند جذب اعتبارات تبصره ۱۸، با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات کمک های فنی و اعتباری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، برای توسعه سواحل شرق استان، تصریح کرد: کمک های فنی و اعتباری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، برای ایجاد و توسعه مجتمع های تولید صادرات گرا در سواحل شرق استان ظرفیتی بسیار مهمی در حوزه تولید، صنعت ، کشاورزی و آب است که باید نهایت بهره برداری از آن صورت پذیرد.

وی افزود: جذب کامل کمک های فنی و اعتبای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران زمینه ساز رونق تولید در این مناطق خواهد شد و دستگاه های اجرایی با جدیت نسبت به جذب سهم استان از محل این اعتبارات با ارائه طرح های عملیاتی اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: احداث آبشیرین کن ها با استفاده از منابع اعتباری توسعه سواحل جاسک برای تامین منابع آب شرب روستاییان مستقر در این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی همچون جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب ، صنعت و معدن به همراه بانک ها مسئولیت مهمی در جذب به موقع اعتبارات تعیین شده برای سواحل استان از محل کمک های فنی اعتباری توسعه سواحل جاسک بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: در حوزه لنج سازی، احداث آبشیرین کن ها و صنایع تبدیلی وابسته به محصولات کشاورزی و آبزیان در شرق استان ظرفیت های مهمی است که می توان از محل کمک های فنی و اعتباری اقدام به سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: این اعتبارات زمینه ساز افزایش سرعت تولید، کاهش هزینه ها، افزایش اشتغال و صرفه اقتصادی فعالیت های سرمایه گذاری در این مناطق با استقرار زیرساخت ها خواهد شد.

حیدری با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند جذب اعتبارات تبصره ۱۸ برای رونق تولید، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل روند جذب اعتبارات تبصره ۱۸ را سرعت بخشند تا استان به اهداف طرح که همان بهبود وضعیت تولید و اشتغال است دست یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اعتبارات تبصره ۱۸ برای رونق بخشیدن به روند تولید استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها با حساسیت و جدیت نسبت به جذب کامل این اعتبارات اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.