تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
3

روند تکمیل مراکز تکثر لارو میگو در شهرستان سیریک تسریع شود

  • کد خبر : 6486
  • 15 مرداد 1398 - 9:39
روند تکمیل مراکز تکثر لارو میگو در شهرستان سیریک تسریع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نیاز استان به لارو میگو در سال های آینده مراکز جدید تکثیر و پرورش لارو در سریعترین زمان با رفع موانع در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان سیریک تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

به گزارش هرمزگان تی وی، دکتر ایرج حیدری در جلسه بررسی راه های توسعه شهرستان سیریک با محوریت بهره گیری از ظرفیت های شیلاتی شهرستان با اشاره به اهمیت طرح‌های پرورش میگو، عنوان کرد: شهرستان سیریک به واسطه برخورداری از اراضی مناسب در نوار ساحلی مستعد اجرای طرح های مختلف حوزه آبزیان به ویژه پرورش لارو میگو است.
وی در همین رابطه گفت: با توجه به نیاز سایت های جدید پرورش میگو استان به لاور، تکمیل مراکز تکثر لارو میگو با رفع موانع در مناطق مختلف استان به ویژه سیریک در دستور کار قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه های سرمایه گذاری در حوزه پرورش میگو در شهرستان سیریک زمینه ساز تحولات بسیار خوبی در حوزه اشتغال و تولید شهرستان خواهد بود که محقق شدن این مهم مستلزم همدلی بین مردم و مسئولان است.
حیدری گفت: تکمیل سایت های پرورش میگو در شهرستان سیریک نیازمند ایجاد زیرساخت ها نظیر احداث کانال های آبرسانی و برق رسانی است که تحقق آن نیازمند مشارکت سرمایه گذاران است.
وی اظهار داشت: شرق هرمزگان به ویژه شهرستان های جاسک، میناب و سیریک ظرفیت های بسیاری در حوزه‌های پرورش میگو، پرورش لارو و پرورش ماهی در قفس دارند که باید با جذب سرمایه‌گذاری ها این ظرفیت ها را به فعلیت رساند و مشکل بیکاری این مناطق را به حداقل رساند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.