تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

روند ترخیص کالاهای اساسی از بندر شهید رجایی تسریع شود

  • کد خبر : 10163
  • 15 مهر 1398 - 10:38
روند ترخیص کالاهای اساسی از بندر شهید رجایی تسریع شود

اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تقویت امکانات روند ترخیص کالاهای اساسی را از بندر شهید رجایی سرعت بخشد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی راههای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از بنادر استان هرمزگان با اشاره به آرامش حاکم در حوزه اقتصادی استان، عنوان کرد: آرامش حاکم در استان در حوزه اقتصادی مرهون همکاری همه جانبه دستگاه‌های حاکمیتی، امنیتی و اجرایی در برنامه ریزی برای پیشبرد امور است.

وی افزود: دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نقش مهم و بسزایی در افزایش سهم بنادر هرمزگان برای تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی که زمینه ساز رونق این بنادر شده است، داشته اند که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دادستان مرکز استان همواره حساسیت خاصی درصیانت از بیت المال دارد و در سرعت بخشیدن به روند تخلیه کالاهای اساسی بارفع موانع پیش رو، همواره یاری کننده حوزه اقتصادی استان بوده اند که قابل تحسین است.

حیدری گفت: کارگروه اقدام که برای رفع موانع پیش روی بخش تولید و فعالان اقتصادی در هرمزگان فعال گردیده در کشور بی سابقه است و با تصمیمات به موقع این کارگروه بسیاری از مشکلات درکمترین زمان ممکن رفع شد.

وی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تقویت امکانات زمینه تخلیه کالاهای اساسی به ویژه غلات در بندر شهید رجایی را بیش از پیش سرعت بخشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.