تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

رقم خوردن تحولات بزرگ و کار جهادی با تکیه بر مدیران شجاع و ریسک‌پذیر

  • کد خبر : 10037
  • 13 مهر 1398 - 11:59
رقم خوردن تحولات بزرگ و کار جهادی با تکیه بر مدیران شجاع و ریسک‌پذیر

استاندار هرمزگان واگذاری اختیارات بیشتر به مدیران استان را موجب چند برابر شدن شتاب توسعه در هرمزگان دانست و گفت: تحول با مدیران عادی اتفاق نمی‌افتد و کار جهادی با تکیه بر مدیران شجاع و ریسک‌پذیر قابل انجام است.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، در تشریح ظرفیت‌های مهم تجاری و اقتصادی در استان هرمزگان به وجود هفت پالایشگاه در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: اجرای چهار طرح جدید بزرگ نفتی در هرمزگان مصوب شده است که با مصوبه شورای اقتصاد، چهار درصد از اعتبارات این طرح ها برای انجام مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان اختصاص یافته است.

استاندارهرمزگان از جمله این ۴طرح نفتی به توسعه میادین سیری با اعتبار ۱۰۴ میلیون یورو و توسعه میدان لاوان با اعتبار ۱۶۰ میلیون یورو اشاره کرد.

همتی گفت: راه اندازی بندر منطقه ویژه پارسیان نیز از دیگر طرح مهم اقتصادی استان هرمزگان است که به تصویب دولت رسیده و در حال احداث است.

وی اضافه کرد: در این منطقه ظرفیت تولید ۱۴ میلیون تن محصولات پتروشیمی، ۴ میلیون تن فولاد، ۶۰۰ هزار تن آلومینیوم، ۳ هزار تن پودر آلومینا و همچنین ‌چنین آب شیرین کن و نیروگاه برق ایجاد می‌شود.

همتی ادامه داد: هرمزگان با وجود قابلیت‌های محیطی، کشاورزی، شیلاتی، گردشگری، کشتی‌سازی، صنایع و پالایشگاه‌ها یک استان بطور کامل راهبردی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۷۱ بندر تجاری و ۱۱ فرودگاه در استان هرمزگان، اظهار داشت: ۵۴ درصد عملیات صادرات و واردات کشور از استان هرمزگان انجام می‌شود.

استاندارهرمزگان توسعه سواحل مکران، پایانه صادراتی نفت، شهرک گلخانه‌ای بین بشاگرد، سیریک و میناب با رویکرد صادرات، راه اندازی مخازن نفتی در جاسک با اعتبار دو و نیم میلیارد دلار را از برنامه‌های پیش‌رو در حوزه شرق هرمزگان نام برد.

وی واگذاری اختیارات بیشتر به مدیران استان را موجب چند برابر شدن شتاب توسعه در هرمزگان دانست و بیان داشت: تحول با مدیران عادی اتفاق نمی‌افتد و کار جهادی با تکیه بر مدیران شجاع و ریسک‌پذیر قابل انجام است.

همتی خاطرنشان کرد: حمایت از مدیران شجاع و ریسک پذیر موجب رقم خوردن تحولات بزرگ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.