تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3

رقابت ۲ بانوی برگزیده هرمزگانی در چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش

  • کد خبر : 25897
  • 14 بهمن 1399 - 11:39
رقابت ۲ بانوی برگزیده هرمزگانی در چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در چهاردهمین مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان که امروز در بخش خواهران برگزار شد، 2 نفر از استان هرمزگان در رشته های قرائت تحقیق و 10 جزء قرآن کریم به صورت مجازی به رقابت پرداختند.

به گزارش هرمزگان امروز“کیامرث برخورداری” افزود: دو بانوی شرکت کننده به نام های ” معصومه کریمی” و ” ” مهسا وجدانی خمیری” به ترتیب از “شرکت فولاد هرمزگان” و”شرکت خدماتی لنج باری علی” در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور داوران برجسته قرآنی کشور برگزار شد، اظهارداشت: مرحله استانی این دوره از مسابقات آبان ماه امسال با ۱۳۰ شرکت کننده از سطح استان در رشته های مفاهیم، ترتیل، تحقیق، حفظ کل و ۲۰ جزء و ۱۰ جزء قرآن کریم برگزار شد که جمعا ۹ نفر از استان به این دوره از مسابقات راه یافتند.

مسابقات قرآن کریم به منظور ارتقاء و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی جامعه کار و تلاش و خانواده های آنان نسبت به مفاهیم و محتوای نورانی قرآن کریم از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم هر ساله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25897
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.