تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
1

رعایت اصل بی طرفی و امانتداری مهمترین اولویت برای مجریان انتخابات است

  • کد خبر : 9750
  • 07 مهر 1398 - 12:31
رعایت اصل بی طرفی و امانتداری مهمترین اولویت برای مجریان انتخابات است

رفتار و عملکرد همه مسئولان برگزاری انتخابات باید مطابق با قانون باشد و در این راستا رعایت اصل بی طرفی همواره در اولویت قرار دارد و باید امانت‌دار رای مردم باشیم.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست مشترک ستاد انتخابات و فرمانداران استان هرمزگان با بیان اینکه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه از مهمترین موضوعات کشور در سال جاری است، عنوان کرد: مجموعه ستاد انتخابات استان و فرمانداران به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید به طور دقیق، هوشمندانه و با در نظر گرفتن همه جوانب انتخابات را برگزار کنند.

وی ادامه داد: آمادگی لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات باید از هم اکنون ایجاد شده و ارزیابی مستمر و تقسیم کار نیز صورت گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: پیش بینی و برآورد تعداد دقیق صندوق ها و شعب اخذ رای و دقت در انتخاب اعضای هیأت های اجرایی، اعضای شعب و نمایندگان فرماندار از موارد مورد انتظار است.

همتی رعایت اصل بی طرفی و امانتداری را مهمترین اولویت برای مجریان انتخابات دانست و بیان داشت: رفتار و عملکرد همه مسئولان برگزاری انتخابات باید مطابق با قانون باشد و در این راستا رعایت اصل بی طرفی همواره در اولویت قرار دارد و باید امانت‌دار رای مردم باشیم.

وی گفت: با توجه به انجام بسیاری از فرآیندهای انتخابات به صورت الکترونیک، از هم اکنون زیرساخت‌های مورد نیاز آماده و پیگیری های لازم در این خصوص با جدیت صورت گیرد.

استاندار هرمزگان یادآور شد: تدارک و پشتیبانی لازم برای برگزاری انتخابات و آموزش مجریان انتخابات نیز بسیار مهم است که باید مورد توجه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید در امور مختلف هر شهرستان با فرمانداران هماهنگ باشند، خاطرنشان کرد: فرمانداران با جدیت فراهم کردن شرایط مناسب جهت فعالیت سرمایه‌گذاران در شهرستان ها را پیگیری کنند.

وی گفت: نظارت بر فعالیت گمرکات و بنادر کوچک در شهرستان ها در راستای رونق تجارت و فعالیت‌های صیادی در طول نوار ساحلی و بنادر هرمزگان توسط فرمانداران پیگیری و اجرایی شود.

همتی بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن در نیمه دوم سال و آب و هوای مناسب هرمزگان در این ایام، فرمانداران تمهیدات و امکانات مناسب برای پذیرش گردشگران را در نظر بگیرند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: با توجه به اهمیت توسعه همه جانبه شهرستان ها، تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر حوزه ها در شهرستان ها از سوی فرمانداران پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.