تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
7

رضایت معاون مدیر کل کنترل سیلاب سازمان جنگلها از پروژه های آبخیزداری

  • کد خبر : 9475
  • 03 مهر 1398 - 12:27
رضایت معاون مدیر کل کنترل سیلاب سازمان جنگلها از پروژه های آبخیزداری

صباغی معاون مدیر کل کنترل سیلاب سازمان جنگلها با حضور در هرمزگان و بازدید از پروژه های آبخیزداری این استان رضایت کامل خود را از پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی از نظر کمی و کیفی اعلام کرد.

به گزارش هرمزگان امروز ؛ صباغی افزود: استان هرمزگان از نظر پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی به عنوان استان پیشرو و برتر در سطح کشور است .

وی گفت: پروژه های مشارکتی هم با توجه به درصد بالای مشارکت مردم و خیرین و پروژه های توزیع سیمان بشاگرد و کوشا احمدی نیز رضایتبخش است و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

معاون مدیر کل کنترل سیلاب سازمان جنگلها افزود: با توجه به پیشرفت خوب پروژه های استان مبلغ ۵ میلیارد تومان مازاد بر مصوبات ملی و استانی جهت اجرای پروژه های مشارکتی و خیرین به استان هرمزگان اختصاص می یابد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز گفت: پروژه های بیومکانیک ۱۰۰ درصد پیشرفت دارد و مجموع دیگر پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی حدود ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جعفری تختی نژاد افزود: هم اکنون هرمزگان از لحاظ پیشرفت پروژه های آبخیزداری صندوق توسعه ملی جز سه استان برتر کشور است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.