تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

رشد ۷۰ درصدی استفاده از پهنای باند در هرمزگان

  • کد خبر : 23733
  • 23 آذر 1399 - 10:59
رشد ۷۰ درصدی استفاده از پهنای باند در هرمزگان
مهندس امیر یگانه مدیر منطقه با اعلام این خبر اظهار کرد: پهنای باند مصرفی استان هرمزگان در حوزه مخابرات در ماه‌های اخیر با افزایش قابل توجهی همراه بوده به طوری که بیش از 70 درصد رشد داشته است.

به گزارش هرمزگان امروز، مهندس امیر یگانه مدیر منطقه با اعلام این خبر اظهار کرد: پهنای باند مصرفی استان هرمزگان در حوزه مخابرات در ماه‌های اخیر با افزایش قابل توجهی همراه بوده به طوری که بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: اولویت اصلی ما رساندن اینترنت ۳G و ۴G به مناطق مختلف استان بخصوص مناطق روستایی است و طی دو سال اخیر بیش از یکهزار تکنولوژی جدید در استان نصب شده است که هرمزگان را در زمینه توسعه تجهیزات تلفن همراه در میان ۷ استان اول کشور قرار داده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، بزودی با پایان انتقال فیبر نوری به دو منطقه بشاگرد در شرق هرمزگان و احمدی در شمال هرمزگان، بیش از ۱۵۰ روستا به نسل جدید اینترنت تلفن همراه مجهز خواهند شد که دستاورد بزرگی در زمینه توسعه ارتباطات در استان بشمار می‌رود.

مهندس یگانه همچنین گفت: پهنای باند ورودی و خروجی استان به تازگی از طریق تعویض سوییچ‌های هسته مرکزی افزایش چشمگیری یافته به طوری دیگر تا سطح ۲۰ گیگابایت بر ثانیه مشکلی در تأمین پهنای باند استان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.