تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

رسیدگی به مطالبات پرستاران با اختصاص شعب ویژه در دستگاه قضایی استان هرمزگان

  • کد خبر : 23898
  • 26 آذر 1399 - 12:07
رسیدگی به مطالبات پرستاران با اختصاص شعب ویژه در دستگاه قضایی استان هرمزگان
رییس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان، از اختصاص شعب ویژه رسیدگی به مطالبات پرستاران خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری «سلام اللّه علیها» و روز پرستار با علی صالحی رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) از خدمات ارزنده جامعه پرستاری به ویژه در نبرد با بیماری کرونا، تقدیر کرد.

وی در ادامه افزود: امنیت و سلامت، دو بال رفاه اجتماعی محسوب می‌شوند و با توجه به اهمیت این موضوع، هیچ پاداشی پاسخگوی شهامت مثال زدنی جهادگران عرصه سلامت در صیانت از نظام بهداشت و درمان کشور نمی‌باشد.

علی صالحی همچنین خاطرنشان ساخت: پرستاری از جمله مشاغلی است که با ایثار و فداکاری عجین شده و معنا می‌یابد و بدون تردید پاداش این مشقت‌ها و تلاش‌ها در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است.

وی در پاسخ به مطالبه اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان مبنی بر اعمال حق نوار مرزی پرستاران نیز اظهار داشت: با توجه تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، اقتضای اجرای عدالت درنظام سلامت این است که سهم جامعه پرستاری در خدمات پزشکی مشخص و اعطا شود و در همین راستا این موضوع را در چارچوب قانونی پیگیری خواهیم کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان هرمزگان ادامه داد: رسیدگی به مطالبات پرستاران را به صورت جدی در دستور کار قرار می‌دهیم تا با تعیین شعب ویژه بتوانیم از این قشر حمایت و پشتیبانی نماییم.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه پرستاران، امروز سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا محسوب می‌شوند، تصریح کرد: پیگیری حقوق پرستاران مسئله بسیار مهمی است که آن را با جدیت در دستگاه قضایی استان هرمزگان دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.