تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

راه اندازی سرویس تجاری اینترانت جهت بهره مندی ارگانها و نهادهای دولتی استان هرمزگان

  • کد خبر : 23838
  • 25 آذر 1399 - 11:52
راه اندازی سرویس تجاری اینترانت جهت بهره مندی ارگانها و نهادهای دولتی استان هرمزگان
به منظور ارائه خدمات با کیفیت دیتا و نیز با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه تجاری مخابرات منطقه ،سرویس اینترانت جهت بهره مندی ارگانهاو سازمانها از شبکه دولت با هدف ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، نصب و راه اندازی گردید .

به گزارش هرمزگان امروز ، به منظور ارائه خدمات با کیفیت دیتا و نیز با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه تجاری مخابرات منطقه ،سرویس اینترانت جهت بهره مندی ارگانهاو سازمانها از شبکه دولت با هدف ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، نصب و راه اندازی گردید .

دهیاری بندر پُل – دهیاری روستای رضوان شهرستان بندرعباس – فرمانداری حمیران شهرستان بندر لنگه – فرمانداری کنخ شهرستان بندرلنگه – فرمانداری برکه دوکا پارسیان- دهیاری میلکی پارسیان – دهیاری کوهیچ بستک – مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی شهرستان حاجی آباد و مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی مرکز المهدی میناب از سرویس تجاری اینترانت بهره مند شدند .

گفتنی است اینترانت شبکه ای کامپیوتری است که از زبان مشترک ارتباطی شبکه جهانی اینترنت (IP) برای تبادل داده استفاده می کند و امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات داخل کشور را برای مشترکان فراهم می نماید همچنین تمام خدمات اینترنت از جمله پست الکترونیکی، وب، FTP، گروه‌های خبری و تله‌کنفرانس در شبکه اینترانت قابل ارائه است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.