تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
10

راه اندازی سامانه جامع نوبت دهی دادگستری هرمزگان

  • کد خبر : 9559
  • 04 مهر 1398 - 10:59
راه اندازی سامانه جامع نوبت دهی دادگستری هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تا پایان شهریور ماه امسال ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یکهزار و یکصد و شصت و دو نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی نموده است.

به گزارش هرمزگان امروز: تا پایان شهریور ماه امسال ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن برگزاری چهارده جلسه دیدار مردمی به مطالبات یکهزار و یکصد و شصت و دو نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی نموده است.

در جریان برگزاری چهاردهمین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، علی صالحی اظهار داشت: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت و وظیفه مسئولین است.

وی یادآور شد: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولین، موجبات اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم می سازد.

شایان ذکر است : به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی : dadhrm.ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعین دستگاه قضایی است.

در این سامانه اینترنتی بخش هایی چون نوبت دهی دیدارهای مردمی ، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب به تفکیک هر یک از حوزه های قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.