تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
2

راهکارهایی با حداکثر تاثیرگذاری برای پیشگیری از وقوع جرم اجرایی شوند

  • کد خبر : 6410
  • 13 مرداد 1398 - 11:50
راهکارهایی با حداکثر تاثیرگذاری برای پیشگیری از وقوع جرم اجرایی شوند

ستاندار هرمزگان تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم باید راهکارهایی مناسب و عملیاتی ارائه و اجرایی شوند که حداکثر تاثیرگذاری را در راستای تحقق این هدف مهم داشته باشند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان، عنوان کرد: یکی از اقداماتی که نیاز است در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام شود، تجزیه و تحلیل پرونده های موجود در دستگاه قضایی استان است تا میزان فراوانی انواع جرایم مشخص و بر روی پیشگیری از جرایمی که دارای گستردگی و فراوانی بیشتری هستند، بیشتر متمرکز شویم.
وی ادامه داد: جلوگیری از موازی کاری و داشتن هماهنگی و انسجام بیشتر از دیگر مواردی است که برای پیشگیری از وقوع جرم باید مورد توجه قرار گیرد تا این کار به شکل بهتر و با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم باید راهکارهایی مناسب و عملیاتی ارائه و اجرایی شوند که حداکثر تاثیرگذاری را در راستای تحقق این هدف مهم داشته باشند.
همتی تصریح کرد: با همکاری، همراهی و همدلی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی استان، به نتایج بهتری در زمینه‌های مختلف به ویژه پیشگیری از وقوع جرم دست خواهیم یافت که موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.
وی گفت: خوشبختانه این هماهنگی و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی در هرمزگان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.