تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
2

راه‌اندازی بازارچه مهربانی در دبستان دانشگاه

  • کد خبر : 48479
  • 06 بهمن 1402 - 13:24
راه‌اندازی بازارچه مهربانی در دبستان دانشگاه

به گزارش هرمزگان امروز ، ۷۰۰ دانش آموز بی بضاعت از ۸ مدرسه در بخش مرکزی بندرعباس با راه اندازی بازارچه مهربانی و فروش مواد غذایی سالم حمایت شدند.

به همت کادر اجرایی و انجمن اولیاء ومربیان دبستان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بازارچه مهربانی “عرضه مواد غذایی سالم” جهت جمع آوری کمک به دانش آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت ۸ مدرسه تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک در مدرسه پسرانه دانشگاه راه اندازی شد.

در آغاز فعالیت این بازارچه دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و دکتر یحیی میرزاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی با حضور در بین دانش آموزان از غرفه‌های عرضه مواد غذایی که در راستای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت راه‌اندازی شده بود بازدید کردند.

در این بازارچه انواع مواد غذایی شامل صبحانه و میان وعده سرد و گرم عرضه شد که با استقبال خوب دانش آموزان و مراجعه کنندگان همراه بود.

مبالغ جمع آوری شده از محل فروش مواد غذایی در این بازارچه جهت کمک به دانش آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت آنان در ۳ دبستان دخترانه شیخی فینی، ارمغان دانش و شهید داشته در بندرعباس و ۵ مدرسه روستایی دبستان کوه لهرو بالا، تربیت کوه لهرو پایین، بهرغ بالا، بهرغ پایین و دبستان هدف مازغ هزینه خواهد شد. که جمعا به ۷۰۰ دانش آموز بی بضاعت بصورت پکیج های حمایتی کمک خواهد.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.