تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات نمازگزاران مسجد ثامن الائمه جزیره کیش رسیدگی کرد

  • کد خبر : 53328
  • 03 اردیبهشت 1403 - 22:57
رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات نمازگزاران مسجد ثامن الائمه جزیره کیش رسیدگی کرد

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در مسجد ثامن الائمه کیش در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و ساکنین این جزیره، به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در مسجد ثامن الائمه کیش، نماز مغرب و عشا را در بین نمازگزاران این مسجد به جا آورد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، همچنین تا ساعتی پس از پایان نماز در بین نمازگزاران مسجد ثامن الائمه حاضر شد و با نمازگزاران و ساکنین این جزیره دیدار کرد.

وی در جریان این دیدار ضمن اطلاع از مشکلات مردم برای رسیدگی به موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

قهرمانی با تأکید بر این مطلب که درخواست‌های مردم جزیره کیش تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار علاوه بر اقامه نماز پرفضیلت جماعت، بررسی مشکلات و دغدغه‌های مردم از نزدیک بود و بدون تردید، حضور در جمع مردم، ثمرات زیادی دارد و به همین دلیل، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: ریاست قوه قضاییه همواره بر حضور مسئولان قضایی در میان مردم و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت خدمت به آن‌ها تأکید دارند و خوشبختانه بر این اساس در بخش‌های مختلف دستگاه قضایی عزمی همگانی برای تحقق این هدف راهبردی را شاهد هستیم.

وی همچنین برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای تکریم مراجعان و حفظ حقوق شهروندی برشمرد و گفت: طی دستورالعمل ویژه‌ای همه رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب در سراسر استان مکلف به اجرای منظم دیدار‌های مردمی شده‌اند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.