تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6
با حکم نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آبفا هرمزگان منصوب شد

  • کد خبر : 23769
  • 24 آذر 1399 - 12:06
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آبفا هرمزگان منصوب شد
طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین "عبادی زاده" نماینده ولی فقیه در هرمزگان، "امین قصمی" مدیرعامل آبفا استان به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت منصوب شد.

به گزارش هرمزگان امروز، این حکم براساس ماده ۵ دستورالعمل اجرایی قانون امر به معروف و نهی از منکر در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین “کریمی” رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به مدیرعامل آبفا هرمزگان اهداء شد.

حجت الاسلام والمسلمین “کریمی”: ضرورت احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اداری

در این مراسم، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اداری، گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک ضرورت نقش موثری در سلامت سیستم اداری دارد و با تحقق آن، بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود .

حجت الاسلام والمسلمین “کریمی” افزود: با حاکم شدن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، تعالیم دیگر اسلام نیز خود به خود عملی می شوند چرا که امر به معروف پایه و اساس دیگر دستورات و تعالیم اسلامی است. وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و اختصاص یک اصل از قانون اساسی به این مهم، بر احصاء و شناسایی منکرات و معروفات ادارات و ارائه آن به ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد .

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه به عملکرد مطلوب آبفا در حوزه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: بسیار ضروریست که این موضوع بیش از پیش در اولویت برنامه های دستگاه های اداری قرار گیرد.

پیگیری مطالبات مردمی به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف

مدیرعامل آبفا استان نیز با تایید اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، پاسخگویی به مردم و رفع و پیگیری مطالبات مردمی را یکی از مصادیق امر به معروف بیان کرد و گفت: این مجموعه با تمام توان و علی رغم تمامی مشکلات، به جد پیگیر رسیدگی به مطالبات مردمی است.

قصمی افزود: در حوزه فرهنگی و به ویژه امر به معروف و نهی از منکر با تفکیک وظایف در دو حوزه حراست و امور فرهنگی علاوه بر حوزه ستادی، در امور شهرستان ها نیز تلاش می کنیم با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و مسئولان امر به معروف این مجموعه، نظامنامه جامع امر به معروف و نهی از منکر تهیه و تدوین و اجرایی شود.

اهتمام ویژه آبفا در تحقق امر به معروف و نهی از منکر

مشاور مدیرعامل آبفا در امور فرهنگی نیز با تصریح بر اهمیت جایگاه امر به معروف در این شرکت، گفت: علی رغم اینکه رسالت مستقیم شرکت آب و فاضلاب فرهنگی نیست اما همواره در این زمینه به ویژه تحقق امر به معروف و نهی از منکر داشته اهتمام ویژه ای داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین لبخندان، وجود تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر را در شرکت های تابعه وزارت نیرو را نقطه قوت این شرکت ها دانست و گفت: با تحقق این مهم در فضای اداری، مسیر برای انجام و ارائه مطلوب خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع هموار تر خواهد شد.

همچنین در این مراسم، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین “عبادی زاده” نماینده ولی فقیه در هرمزگان، “مجید مراد احمدی” به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکراین شرکت منصوب شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.