تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

دیدار مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

  • کد خبر : 6168
  • 07 مرداد 1398 - 10:01
دیدار مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

مدیرکل، معاونان، مدیران و جمعی از برنامه سازان و هنرمندان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس امروز با نماینده، ولی فقیه در هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش هرمزگان امروز، حجه الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این نشست به لزوم تبیین رسانه ایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همسو با این هدف باید تبلیغ سبک زندگی ایرانی – اسلامی هم در برنامه سازی صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه بندرعباس افزود: عملکرد کارکنان رسانه ملی مانند سپری توانمند و هوشمند است که در مقابل تیر‌های زهرآگین دشمنان از امنیت فکری مردم محافظت می‌کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم با اعلام آمادگی برای تولید و پخش برنامه‌های فاخر در حوزه‌های صدا، سیما و خبر گفت: پرداخت حرفه ایی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در همه قالب‌های برنامه سازی در دستور کار است.
مهران جلایی افزود: تولید برنامه‌های فاخر با موضوع شهدای شاخص هرمزگان و شهدای مدافع حرم استان، زندگی علما و چهره‌های ماندگار استان، معرفی جذابیت‌ها و ظرفیت‌های این استان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس را به یکی از مراکز موفق در کشور تبدیل کرده است.
در پایان این نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از نماینده ولی فقیه در هرمزگان دعوت کرد به مناسبت سالروز افتتاح شبکه استانی و روز خبرنگار از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس دیدن کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6168

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.