تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در دهه فجر میهمان هرمزگانی ها خواهند شد

  • کد خبر : 48359
  • 02 بهمن 1402 - 23:58
دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در دهه فجر میهمان هرمزگانی ها خواهند شد

تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از ۸ تا ۱۹ بهمن ماه با بیش از ۶۰ اجرا در شهرستان ها و روستاهای مناطق مختلف استان میهمان هرمزگانی ها خواهند بود.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از روز یک شنبه ۸ بهمن ماه وارد استان هرمزگان می شوند. این تماشاخانه ها قرار است طی ۱۲ روز در شهرستان ها و جزایر استان هرمزگان نمایش تئاتر عروسکی را برای عموم به نمایش بگذارد.

این تماشاخانه ها علاوه ‌بر اجرای برنامه‌های شاد و نشاط‌بخش با اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به همت هنرمندان گروه «عروسک‌های جادویی» برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روی صحنه‌ می رود.
نویسنده و کارگردان این نمایش امیر محمد انصافی است و با بازیگری و عروسک‌گردانی محسن قصری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، سجاد بهره‌مند، سامان حیدری و هوتن آزادی به اجراگذاشته ‌می‌شود.
محور این نمایش که طراحی و ساخت عروسک‌های آن را زهرا مریدی و نسیم یاقوتی برعهده داشته‌اند و با آهنگی ساخته محمد امیر ارجمند اجرامی‌شود، ماجرای چوپانی است که علاقه‌ به شغل و  گله گوسفندانش را ازدست‌می‌دهد و آرزو می‌کند که دیگر چوپان نباشد. برآورده‌شدن آرزوی وی از سوی یک موجود فضایی، نقطه اوج این نمایش شادِ آهنگین و سرآغاز رویدادهای تازه است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=48359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.