تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
2

دومین دوره آموزشی مجریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 7634
  • 31 مرداد 1398 - 9:31
دومین دوره آموزشی مجریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روزهای ۳۰و ۳۱ مرداد ماه در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، فاطمه رکن الدینی ضمن اعلام این خبر افزود: وزارت کشور از ابتدای امسال برنامه ریزی های مربوط به برگزاری دوره های ۱۰ گانه آموزشی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور با هدف ارتقاء دانش انتخاباتی و مدیریت بهینه اجرای آن انجام داده که از امروز چهارشنبه این دوره به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره ها علاوه بر مجریان، هیات های بازرسی نیز حضور دارند تا با آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل های انتخاباتی و شرح وظایف خود آشنا شوند و مباحثی همچون مدیریت اجرایی انتخابات، حفاظت و امنیت انتخابات، مسائل حقوقی انتخابات، انتخابات الکترونیکی و مباحث مالی و پشتیبانی انتخابات مطرح خواهد شد.

رکن الدینی خاطر نشان کرد: اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان های بوشهر، مرکزی، خراسان شمالی، ایلام و هرمزگان استانها مهمانان این دوره آموزشی به میزبانی ستاد انتخابات کشور در مشهد هستند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.