تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

دولتمردان بدانند مردم وظیفه خود را به جا آوردند

  • کد خبر : 11881
  • 03 آذر 1398 - 10:08
دولتمردان بدانند مردم وظیفه خود را به جا آوردند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم عزیز با صبوری و بصیرت حیله های دشمن را خنثی کردند از این رو انتظار می رود دولتمردان نیز بدانند مردم ، وظیفه خود را به جا آورده اند ، گفت: همه مردم و مسئولان باید قدردان نیروی خدوم و خدمتگزار ناجا باشند

به گزارش هرمزگان امروز: حجت الاسلام والمسلمین “محمد عبادی زاده” در جمع نمازگزاران بندرعباس، به سامانه هدفمندی بنزین اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی هرمزگان در اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، توانست بدون هیچ گونه خسارت موضوع پدید آمده را مدیریت کند تا شاهد هیچ گونه ناامنی در سطح استان نباشیم که این مایه تقدیر و مباهات است.

وی افزود:مردم عزیز ما با صبوری خود حیله های دشمن را خنثی کردند از این رو انتظار می رود حمل و نقل شهری قوی تر شود و یکی از مطالبات مردم این است که گرانی فقط برای بنزین باشد و تاثیری بر دیگر کالا ها نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه مردم نجیب استان با نیروهای انتظامی و امنیتی همراهی کردند و فرصت و فضا را برای آشوبگران ایجاد نکردند که بتوانند در این زمینه ورود پیدا کنند، افزود: دولتمردان بدانند مردم وظیفه خود را به جا آوردند و در اینجا نوبت آنهاست که به فکر سفره آنها باشند و محبت های مردم را با رفع مشکلات جبران کنند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات کشور را رونق تولید داخلی می دانند و امروز روزی است که تمام برنامه ریزی های کشور باید به سمت جایگزین کردن درآمد هایی غیر از درآمد نفتی باشد که یکی از بهترین این درآمدها استفاده از مالیات است.

امام جمعه بندرعباس از متانت ، بردباری و اقدامات هوشمندانه و مدبرانه نیروی انتظامی در کنترل اوضاع و خویشتن داری در برخورد قاطع با اغتشاشات و عوامل فریب خورده قدردانی و تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید قدردان این نیروی خدوم و خدمتگزار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: مردم می دانند که صحنه گردان اغتشاشات، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنها همچون آل سعود است که قطعا همانند قبل، ملت ما آن ها را ناکام گذاشته وخواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: از همان روز اول وقتی مردم فهیم ایران اسلامی متوجه دست های پنهان و آشکار دشمن در جریان حوادث اخیر شدند با بصیرت دینی خود راه خویش را از راه دشمنان قسم خورده نظام و اسلام جدا کردند و بار دیگر نقشه شوم دشمن را به شکست کشاندند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.