تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

دعوت مدیر کل شیلات هرمزگان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 49885
  • 21 بهمن 1402 - 21:54
دعوت مدیر کل شیلات هرمزگان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل شیلات هرمزگان ، با صدور پیامی ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم شریف و ولایتمدار استان هرمزگان را به مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

٢٢ بهمن در حالی فرارسیده است که ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد، انقلابی که امروز به نهضت مقاومت و ایستادگی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

یوم الله ۲۲ بهمن؛ جلوه گاه پیروزی یکی از عظیم ترین حماسه های مقاومت و آزادی خواهی ملت ها در تاریخ معاصر است که با استعانت از ذات الهی و در سایه سار رهبری مردی الهی رقم خورد و با ایستادگی و جانفشانی مردم مومن و انقلابی به چنان بنای سترگی بدل گردید، که استکبار جهانی و ایادی مزدور آن نتوانسته و نمی توانند ذره ای از این پابرجایی و عظمت را خدشه دار کنند.

اینجانب به نیابت از جامعه بزرگ شیلات هرمزگان ، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن از همه آحاد مردم شریف و متدین استان هرمزگان دعوت می نمایم بار دیگر با حضـور حماسـی خود در صـحنۀ راهپیمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن و رزمایش اقتدار و افتخار «شـکـوه وحــدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضـرت امام خـمـینی (ره) شهدای گرانقدر و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت کنند.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.