تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

دعوت از تشکلهای مردمی برای مشارکت در طرح نهضت مشارکت اجتماعی

  • کد خبر : 50832
  • 05 اسفند 1402 - 20:57
دعوت از تشکلهای مردمی برای مشارکت در طرح نهضت مشارکت اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: معاونت مشارکت های اجتماعی سازمان اموراجتماعی کشور از تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد فعال در راستای اجرای طرح مشارکت اجتماعی دعوت به همکاری می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی در این رابطه عنوان کرد:طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی باهدف هم افزایی و تقویت تعاملات دولت و نهادهای مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه و سلامت اجتماعی از طریق مشارکت مردم از مرحله شناسایی نظام مسائل اجتماعی تا یافتن راهکارهای عملیاتی، اجرا و ارزیابی برنامه ها توسط سازمان‌های مردم نهاد و گروه های مردمی در دستور کار معاونت مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور قرار گرفته است.

وی افزود:در این طرح،پس از ثبت‌نام گروه های مردمی و سمن های اجتماعی و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها، به تناسب تجربیات و تخصص، از این ظرفیت عظیم مردمی در احصا نظام مسائل اجتماعی کشور بهره گیری خواهد شد کامرانی تصریح کرد:به همین منظور سازمان امور اجتماعی کشور جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از گروههای مردمی و سمن های فعال را دعوت به همکاری می نماید.

وی در همین خصوص،اظهار داشت: تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد و گروههای جهادی برای تکمیل و ارسال پرسشنامه اعلام آمادگی شرکت در اجرای طرح ملی نهضت اجتماعی، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://formafzar.com/form/upemc

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=50832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.