تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

دستگیری عاملان تیراندازی به منزل رئیس شبکه بهداشت بشاگرد

  • کد خبر : 35285
  • 10 خرداد 1402 - 12:25
دستگیری عاملان تیراندازی به منزل رئیس شبکه بهداشت بشاگرد

با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بشاگرد سه نفر از عاملان تیراندازی به منزل رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : در پی تیراندازی به منزل رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد و متواری شدن عاملان آن، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان افزود : ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان بلافاصله جهت بررسی موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام که در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فرد یا افرادی به سمت منزل رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد تیراندازی کرده که دو گلوله به دیوار منزل وی برخورد کرده و در این حمله هیچ فرد یا افرادی آسیب ندیده و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد در سلامت کامل به سر می‌برد.

وی اظهار داشت : با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان ۳ نفر از عاملان تیراندازی شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته به جرم ارتکابی اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی بر روی آنان ادامه دارد.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.