تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2
استاندار هرمزگان در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان:

دستگاه‌های مسئول برای تسهیل و رفع موانع فعالیت صادرکنندگان و واردکنندگان کالا باید وظایف خود را طبق دستورالعمل‌های مصوب انجام دهند/با جدیت و تلاش گسترده دستگاه های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان، با قاچاق کالا و ارز مبارزه و به طور قاطع برخورد می‌شود

  • کد خبر : 23412
  • 16 آذر 1399 - 11:43
دستگاه‌های مسئول برای تسهیل و رفع موانع فعالیت صادرکنندگان و واردکنندگان کالا باید وظایف خود را طبق دستورالعمل‌های مصوب انجام دهند/با جدیت و تلاش گسترده دستگاه های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان، با قاچاق کالا و ارز مبارزه و به طور قاطع برخورد می‌شود
استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های مسئول باید در چارچوب آیین نامه و دستورالعمل‌های مصوب وظایف خود را انجام دهند تا هم کنترل دقیق و قانونی انجام و هم شرایط برای فعالیت صادرکنندگان و واردکنندگان کالا تسهیل و روان ‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با اشاره به لزوم تسهیل و رفع موانع فعالیت صادرکنندگان کالا به ویژه در زمینه مشتقات و فرآورده‌های نفتی در هرمزگان، عنوان کرد: در این زمینه باید طبق دستورالعمل‌ ابلاغی که در آن بازه های زمانی برای آزمایش و رسیدگی تعیین شده، اقدام شود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد، نسبت به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص تمامی پرونده های موجود از گذشته توسط اداره کل استاندارد استان، طی یک ماهه آینده، اقدام شود.

استاندار هرمزگان افزود: فعالان عرصه صادرات، تلاش بسیاری در عرصه اقتصاد برای ارزآوری و ایجاد اشتغال در کشور دارند و باید با رفع دغدغه‌های آنها، شرایطی را فراهم کنیم که به شکل مناسب کار خود را انجام دهند.

همتی تصریح کرد: اگر هرکدام از دستگاه‌های مسئول در این عرصه در چارچوب آیین نامه و دستورالعمل‌های مصوب وظایف خود را انجام دهند، هم کنترل دقیق و قانونی انجام خواهد شد و هم شرایط برای فعالیت صادرکنندگان و واردکنندگان کالا تسهیل و روان می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان دروازه واردات و صادرات کالا در کشور است، باید پاسخگوی حجم بالای کار در این زمینه در استان باشیم.

استاندار هرمزگان به جدیت و تلاش گسترده برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان به طور قاطع با شبکه ها و باندهای قاچاق کالا و ارز برخورد می‌کنند و اخیراً نیز در این راستا کشفیات مهمی داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.