تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

دستگاههای اجرایی درکنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مسئولیت‌های خودعمل کنند

  • کد خبر : 52296
  • 28 اسفند 1402 - 14:57
دستگاههای اجرایی درکنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مسئولیت‌های خودعمل کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی به ماموریت های خود در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی جامه عمل بپوشانند.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی شامگاه یک شنبه ۲۷ اسفند ماه در هفتمین جلسه شورای اجتماعی استان، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو، با اشاره به اهمیت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: برنامه ریزی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی زمینه سازی برای کاهش هزینه ها در بسیاری از حوزه ها را در پی دارد.

وی در همین خصوص، تصریح کرد: آثار مخرب آسیب های اجتماعی ضرورت برنامه ریزی برای کاهش این آسیب ها را دو چندان نموده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کاهش کنترل و آسیب‌های اجتماعی اولویت و مطالبه جدی مقام معظم رهبری از همه قوا است و با حساسیت ویژه این حوزه را دنبال می کنند. کامرانی اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی هرمزگان که در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دارند با حساسیت ویژه ماموریت های خود را دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: با توجه به اهمیت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ،سازمان امور اجتماعی منابع خوبی را در اختیار استان ها قرار داده است که ضروری است دستگاه های اجرایی اعتبارات ابلاغی سازمان امور اجتماعی در محل خود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه نمایند.

وی با اشاره به اهمیت جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تصریح کرد: جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل با توجه به آسیب های بسیاری که دارد نیازمند اهتمام ویژه است و ضروری است اداره کل آموزش و پرورش با همکاری فرمانداران برنامه مدونی را برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار قرار دهند.

کامرانی با اشاره به اهمیت راه اندازی مرکز تخصصی سلامت روان سراج، افزود: با توجه به اهمیت سلامت روان جامعه دانشگاه علوم پزشکی، راه اندازی مرکز تخصصی سلامت روان سراج در شهرستانهای استان را به صورت ویژه دنبال کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.