تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

دستبند پلیس بر دستان قاتل “ستایش” ۱۵ ساله و مادربزرگش

  • کد خبر : 24465
  • 09 دی 1399 - 12:31
دستبند پلیس بر دستان قاتل “ستایش” ۱۵ ساله و مادربزرگش
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگيري قاتل 41 ساله كه در يك اقدام جنون آمیز "ستایش" 15 ساله و مادربزرگش را به قتل و 2نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود، خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز سردار “غلامرضا جعفری” ، اظهار داشت:در پی وقوع دو فقره قتل عمد در یکی از محلات “بندرلنگه” در آذرماه امسال، بلافاصله فرمانده شهرستان به همراه ماموران به محل اعزام که با جسد بی جان ۲ زن و ۲ کودک مجروح روبه رو شدند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد، ۲ خانم ۶۵و۱۵ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون آلود آنان در منزل بوده و بنا به اظهارات اهالی، همسایگان و عوامل اورژانس حاضر در صحنه ۲ پسربچه ۲ و۸ساله نیز از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه خانم میانسال مادربزرگ ۳ نفر دیگر بوده و با هم در یک منزل زندگی می کردند، اظهار داشت: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به عنوان مظنون معرفی و متأسفانه توسط برخی از رسانه ها و به نقل از منابع غیررسمی به عنوان قاتل معرفی و انعکاس داده شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه با توجه به ماهیت بعضی از پرونده ها و امکان ایجاد خلل در آن، پلیس تا رسیدن پرونده به حصول نتیجه مدنظر امکان اطلاع رسانی ندارد، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل۴۱ساله اهل یکی از استان های غربی کشور را شناسایی و پس از ردگیری وی در استان های مختلف در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان، نامبرده را در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما پس از روبه رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس صحنه قتل بازسازی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاتل دارای آشنایی و رفت وآمد قبلی با بستگان مقتولان بوده و با انگیزه بازپس گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه شدن با افراد خانواده و مقاومت آنها به این جنایت هولناک دست زده است، گفت: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد، قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی آرامشی در سطح جامعه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.