تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

دانش آموزان مدارس هرمزگان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می شوند

  • کد خبر : 52870
  • 20 فروردین 1403 - 22:57
دانش آموزان مدارس هرمزگان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دانش آموزان مدارس هرمزگان به اردوهای راهیان پیشرفت برای آشنایی آنها با دستاوردهای کشور در بخش های مختلف اعزام می شوند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی عصر یکشنبه ۱۹ فروردین در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با محوریت اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی با اشاره به اقدام بزدلانه، صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشور در سوریه و به شهادت رساندن سردار زاهدی و همرزمانش، عنوان کرد: صهیونیست ها با حمله به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن سردار زاهدی و همرزمانش مرتکب اشتباه استراتژیک و بزرگی شدند و تاوان این اقدام بزدلانه خود را خواهند داد.

وی افزود: سردار زاهدی در طول دوران خدمت خود در سپاه قدس اقدامات و خدمات بزرگی در راستای تقویت جبهه مقاومت همانند سردار شهید سلیمانی انجام داد که به یادگار خواهد ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به راحتی از کنار این جنایت نخواهد گذشت و در زمان و مکان مناسب صهیونیست ها را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

کامرانی، افزود: ترس صهیونیست ها از انتقام حتمی ایران باعث خالی شدن فروشگاه ها در سرزمین های اشغالی، هجوم صهیونیست ها به پناهگاه ها و تعطیلی سفارت های رژیم جعلی اسرائیل در بسیاری از کشورها گردیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به حادثه تلخ شهادت نیروهای فراجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راسک و چابهار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان با این اقدامات کور تروریستی و شهادت فرزندان این مردم  در سیستان و بلوچستان به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی در همین خصوص، تصریح کرد: نیروهای مقتدر فراجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث راسک و چابهار با جان فشانی و ایثار خود مانع دست یافتن تروریست ها به اهداف شوم خود شدند و در این حادثه تروریستی تعدادی از مجاهدان و محافظان در راه امنیت کشور مظلومانه به شهادت رسیدند.

کامرانی با اشاره به اهمیت اعزام دانش آموزان استان به اردوی راهیان پیشرفت، تصریح کرد: اعزام دانش آموزان مدارس استان به اردوهای راهیان پیشرفت نقش بسزایی در خنثی سازی شبه افکنی های دشمنان در بین نسل نوجوان و جوان کشور دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: اعزام دانش آموزان مدارس استان مصداق عینی ترویج جهاد تبیین در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است و تحقق این مهم مطالبه استاندار استان از همه متولیان امر به ویژه آموزش و پرورش با همکاری صنایع است.

کامرانی گفت: صنایع مستقر در هرمزگان نقش بسزایی در تحقق اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی دارند و ضروری است کلیه صنایع مستقر استان تمهیدات لازم را برای حضور دانش آموزان در این بنگاه ها برای آشنایی نزدیک آنها با دستاوردها و پیشرفت های کشور مهیا کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=52870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.