تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
3

دانشگاه باید زمینه ساز رشد اجتماعی افراد باشد

  • کد خبر : 9877
  • 09 مهر 1398 - 9:56
دانشگاه باید زمینه ساز رشد اجتماعی افراد باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشجویان در دانشگاه ها زمینه تقویت جایگاه اجتماعی و فردی آنها را نیز فراهم کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر سعید ناجی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان هرمزگان، افزود: دانشگاه ها باید زمینه ساز رشد فردی و اجتماعی دانشجویان شوند؛ زیرا رشد اجتماعی افراد موجب ارتقا جامعه می گردد.

وی تصریح کرد: باید افراد در دانشگاه ها به گونه ای تربیت شوند که پس از فارغ التحصیلی نقش موثری در ارتقاء جامعه داشته باشند.

ناجی بر تکریم از روحیه دانشجویی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: روحیه دانشجویی موجب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می شود که باید با مدیریت درست این روحیه را حفظ و تقویت کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت و تقویت روحیه دانشجویی می تواند علاوه برنشاط اجتماعی نشاط فرهنگی و سیاسی را در جامعه ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به فعالیت تشکل های دانشجویی در استان، بیان کرد: دانشگاه ها باید زمینه فعالیت تشکل های قانونی دانشجویی را فراهم کنند و این تشکیل ها نیز در چارچوب قانونی در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی فعالیت های موثر و تاثیر گذاری برای جامعه هدف خود انجام دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت تشکل های دانشجویی می تواند موجب پویایی و نشاط در دانشگاه ها شود و مسئولان دانشگاه ها باید به این مهم توجه کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.