تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

دادگستری اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد

  • کد خبر : 53244
  • 02 اردیبهشت 1403 - 12:18
دادگستری اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد

رییس کل دادگستری استان هرمزگان جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را اولویت دستگاه قضا دانست و گفت : دادگستری استان هرمزگان اجازه نخواهد داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، مجتبی قهرمانی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر و دستاوردهای قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی افزود : ورود ریاست قوه قضائیه به مسائل به موازات فرماندهی، راهگشایی و صدور دستورات دقیق و مصداقی در خصوص گزارشات، از ویژگی‌های بارز مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است.
قهرمانی با بیان اینکه این ویژگی‌های ریاست قوه قضائیه مدیریت در سطوح مختلف دستگاه قضائی را روان کرده است، از اقدامات و تلاش‌های ریاست قوه قضائیه در حوزه‌های مختلف تشکر کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد : بی تردید ابلاغ سند به روز شده تحول و تعالی قوه قضائیه در ابتدای سال، نوید بخش رشد، بلوغ و تعالی قوه قضائیه در اهداف سازمانی و در جهت اعتلای نظام است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با طرح پیشنهاداتی به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های مرتبط با حوزه مأموریت قوه قضائیه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳، بیان داشت : در همین راستا با توجه به درخواست رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه از استان‌ها، دادگستری استان هرمزگان، ۱۰۲ برنامه عملیاتی را در قالب ۲۶ راهبرد، تهیه و تقدیم کرده است.
مجتبی قهرمانی ، شناسایی و احصای مصادیق و ظرفیت‌های مشارکت مردم جهت افزایش تولید و اطلاع رسانی آنها و ورود جدی قوه قضائیه به موضوع احیای واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد را دو برنامه پیشنهادی دستگاه قضائی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد.
قهرمانی در ادامه افزود : در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.
وی تصریح کرد : دادگستری استان هرمزگان اجازه نخواهد داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه‌ها خواهد بود.
رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد : اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص لزوم حمایت‌های قضائی به منظور رفع موانع تولید همواره اولویت اصلی دادگستری استان هرمزگان است.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=53244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.